Oferta

TNP OFFROAD CUP 2021 – FINAŁ

Sprawdź wymagania odnośnie klas w „Dodatkowe informacje” na karcie produktu!

Wybierz klasę rajdu:

Tego produktu nie ma na stanie i nie jest dostępny.

Kategoria:

Opis

Etap FINAŁOWY zmagań w rajdowych zawodach TNP CUP!

Terenmania wspólnie z Na Przełaj, umożliwia Wam udział w trzech etapach rajdowych odbywających się na zróżnicowanym i odmiennym terenie, na koniec uwieńczonych zmaganiami finału!

Całość rajdu odbywa się w trzech klasach:

  • Turystyk
  • Wyczyn
  • Wyczyn winda

Klasy są punktowane oddzielnie, a każda z nich walczy o nagrody i podium niezależnie. TNP CUP umożliwia udział każdego auta z napędem na cztery koła, poniżej 3,5 tony. Turystyk dla rodzin, Wyczyn dla wymagających uwzględniając podział według regulaminu klas, podczas trwania każdego z etapów znajdziecie 100-150 pieczątek do „podbicia”, próby czasowe, a całość będzie rozstrzygnięta skrupulatnie i bezstronnie.

Specjalnie dla Was wprowadzamy elektroniczny system zaliczania pieczątek oraz odcinków czasowych nadzorowany przez ekspertów w terenie. Koniec z papierowymi kartami, tuszem bądź jego brakiem, źle odbitymi pieczątkami, teraz wszystko stanie się klarownie jasne, a wyniki bezpośrednio odpowiadające waszym osiągnięciom. Niema miejsca na błędy! Technologia oparta jest na modelach telefonów Samsung z serii Galaxy wyposażonych w NFC (od S3 do S9), jest on wymagany do udziału w TNP CUP.

Klasa Turystyk: poruszać się będzie według ROADBOOKA szukając zróżnicowanych prób terenowych, a całość zapewni walory estetyczne i krajoznawcze, bedą niespodzianki.

Klasa Wyczyn oraz Wyczyn Winda: to zabawa na całego! Dołożymy wszelkich starań aby rywalizacja była w myśl fair play, a trasę przygotujemy tak, aby maszyny i załogi były w pełni zadowolone. Minimalny wiek załogi/pasażerów to ukończone trzynaście lat.

Zgłoszenia do udziału w każdym etapie TNP CUP 2021 dokonujemy niezależnie dla każdego z rajdów osobno. Do udziału można zgłosić się praktycznie w dowolnym momencie, ale TYLKO załogi które uczestniczyły w całym cyklu oraz etapach rajdowych, będą walczyć w finale o podium i NAGRODY odpowiednie do tej rangi!

UWAGA!

Posiłek w cenie udziału przewidziany jest dla załogi (tj. kierowca + pilot), każdy posiłek dodatkowy należy w odpowiedniej ilości dokupić dobierając produkt w sklepie TERENMANIA.
W trakcie trwania cyklu zawodów niema możliwości zmiany wybranej klasy na inną.

Informacje dodatkowe

KLASA TURYSTYK

Samochody terenowe 4×4 o seryjnej konstrukcji:

– Brak modyfikacji nadwozia, klatki bezpieczeństwa,
– Brak wyciągarki (obecna zostanie zaplombowana), dozwolone użycie wyłącznie wyciągarki ręcznej,
– Seryjne punkty mocowań zawieszenia,
– Seryjne mosty napędowe, można używać nieseryjnych blokad,
– Seryjny silnik bądź występujący w danym modelu i roczniku,
– Modyfikacje osprzętu bez ograniczeń,
– Maksymalny rozmiar kół 33 cale (chyba, że fabrycznie wychodzi większy),
– Bieżnik opon dowolny, homologowany.

KLASA WYCZYN

Samochody terenowe 4×4 o konstrukcji niemodyfikowanej do słupka B, o nadwoziu zamkniętym:

– Dopuszczalne klatki bezpieczeństwa zewnętrzne i wewnętrzne,
– Brak wyciągarki (obecna zostanie zaplombowana), dozwolone użycie wyłącznie wyciągarki ręcznej,
– Dozwolone modyfikacje punktów mocowań zawieszenia,
– Dozwolone inne mosty napędowe (z wyłączniem portalowych),
– Dowolna jednostka napędowa,
– Modyfikacje osprzętu bez ograniczeń,
– Maksymalny rozmiar kół 36 cali (chyba, że fabrycznie wychodzi większy),
– Bieżnik opon dowolny, homologowany.

WYMAGANY: Przymocowany na stałe, niemożliwy do odkręcenia, punkt plombowania urządzenia drogowego do rejestracji zdarzeń (pieczątka, pomiar czasu) z prawej strony samochodu – niedopuszczalne są przelotki oraz mocowania możliwe do demontażu przy użyciu prostych narzędzi ręcznych.

KLASA WYCZYN WINDA

Samochody terenowe 4×4 o konstrukcji niemodyfikowanej do słupka B, o nadwoziu zamkniętym:

– Zalecane klatki bezpieczeństwa każdego typu,
– Wymagana jedna wyciągarka (każda następna zostanie zaplombowana),
– Dowolne modyfikacje punktów mocowań zawieszenia,
– Dowolne mosty napędowe (z wyłączeniem portalowych),
– Dowolna jednostka napędowa,
– Modyfikacje osprzętu bez ograniczeń,
– Maksymalny rozmiar kół 36 cali (chyba, że fabrycznie wychodzi większy),
– Bieżnik opon dowolny, homologowany.

WYMAGANY: Przymocowany na stałe, niemożliwy do odkręcenia, punkt plombowania urządzenia drogowego do rejestracji zdarzeń (pieczątka, pomiar czasu) z prawej strony samochodu – niedopuszczalne są przelotki oraz mocowania możliwe do demontażu przy użyciu prostych narzędzi ręcznych.